rotator 11
Koperta

Trzecia edycja Akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" organizowana przez Polską Organizację Turystyczną odbędzie się w dniach 6 - 8 października 2017 r.

Główne założenia akcji

Założeniem Akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w dniach 6 - 8 października 2017 r. na terenie całego kraju.

„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy. Pierwszą inicjatywą wykorzystującą pomysł weekendowych obniżek do promocji turystycznej była akcja „Poznań za pół ceny”, która jest organizowana corocznie od 2008 roku przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenia rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównym sezonem wakacyjnym.

Do kogo skierowana jest akcja?

Projekt jest skierowany do branży turystycznej i gestorów atrakcji turystycznych oraz do turystów indywidualnych, którzy w dniach 6 – 8 października 2017 r. mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanych zniżek w wysokości -50%.

Aby skorzystać ze zniżki znajdź partnera za pomocą mapy lub wyszukiwarki partnerów na witrynie "Polska zobacz więcej" i zapoznaj się z jego szczegółową ofertą.

Kiedy obowiązują zniżki?

Ze zniżek można korzystać w dwojaki sposób:

  • Zniżki zgłoszone przez partnerów Akcji obowiązują od godz. 17:00 w piątek 6 października 2017 r. do końca dnia 8 października 2017 r. w zależności od godzin pracy obiektu (np. w parkach rozrywki, muzeach, hotelach) zgodnie z zasadami określonymi w ofercie zgłoszonej przez Partnera.
  • Ponadto niektórzy partnerzy (niektóre hotele, uzdrowiska, teatry) oferują możliwość zakupu usługi na inny wybrany termin, ściśle określony w ofercie, pod warunkiem dokonania zakupu lub rezerwacji w dnach 6– 8 października 2017 r.

Rodzaj, wysokość i zasady korzystania zniżki znajdziesz każdorazowo na stronie www Partnera, na którą zostaniesz przekierowany z witryny "Polska zobacz więcej".

W jakiej wysokości są zniżki?

Zgodnie z regulaminem ofertowana usługa lub kategoria usługi musi być realizowana za cenę niższą o co najmniej 50% w stosunku do ceny regularnej na usługę główną.

Czy oferty mogą być limitowane?

Zdecydowana większość ofert nie jest limitowana. Z usługi może korzystać każdy chętny. Ograniczeniem może być pojemność obiektu (w przypadku hotelu lub np. muzeum) wynikająca z obiektywnych przyczyn. Sposób korzystania z usługi nie różni się w tym wypadku w żaden sposób od korzystania z usługi w innymi "niepromocyjnym" terminie.

W przypadku ofert limitowanych, warunki skorzystania z oferty są wyraźnie określone w ofercie.

Kto odpowiada za realizację oferty?

Za realizację usługi zgodnie z warunkami wskazanymi w ofercie odpowiadają bezpośrednio Partnerzy. Witryna "Polska zobacz więcej" nie prezentuje treści ofert poszczególnych Partnerów.

Witryna "Polska zobacz więcej" jest jedynie repozytorium Partnerów Akcji i przekierowuje zainteresowanych użytkowników do stron internetowych konkretnego Partnera, który przystąpił do Akcji.

Narzędzia wykorzystywane przez Polską Organizację Turystyczną do promocji Akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”

  • spot promocyjny produkowany na potrzeby Akcji, emitowany w telewizji oraz na ekranach w pociągach PKP Intercity,
  • konferencja prasowa inaugurująca Akcję – 18 września,
  • strona internetowa „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, na której zamieszczony będzie wykaz Partnerów i mapa z obiektami,
  • bannery oraz informacje dotyczące Akcji na stronach prowadzonych przez POT:
  • Social Media – komunikaty o Akcji na:
    • FB „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”
    • FB Polska.travel
    • Instagram Polska.travel
  • komunikat prasowy wysłany do Polskiej Agencji Prasowej (PAP),
  • newsletter z informacją o Akcji rozsyłany do bazy adresowej Polska.Travel,
  • ogólnopolska sieć interaktywnych kiosków multimedialnych wspomagających informację turystyczną – wyświetlanie komunikatu o Akcji; w całej Polsce stoi ponad 100 takich urządzeń,
  • plakaty skierowane do turystów rozsyłane do pośredników w całej Polsce,
  • naklejki dla Partnerów Akcji z informacją o tym, że uczestniczą w Akcji,
  • współpraca z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi, urzędami marszałkowskimi, urzędami miast, co do promocji Akcji,
  • inne działania promocyjne we współpracy z PKP Intercity (w trakcie ustaleń),
  • konferencja prasowa podsumowująca Akcję podczas targów TT Warsaw.
Źródło: www.polskazobaczwiecej.pl
Kroki
HerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerb
Realizacja LM Internet
projekt graficzny Artilon