rotator 11
Koperta


Czas trwania szkolenia- 24 h (3 dni szkoleniowe)

Termin szkolenia
- 19, 21, 23 listopada 2012 r. w godz. 8:00-16:00

Miejsce szkolenia:
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Wityng” w Mikorzynie

Opis szkolenia
: szkolenie ma na celu podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych osób obsługujących gości w obiektach hotelarskich, ośrodkach wypoczynkowych, pensjonatach oraz gastronomicznych a także innych obiektach branży turystycznej. Uczestnicy poznają standardy profesjonalnej obsługi klienta oraz narzędzia i techniki skutecznego porozumiewania się z klientem.

Szkolenie przeznaczone jest
dla osób mających bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w restauracjach, hotelach, ośrodkach oraz podobnych obiektach związanych z branżą turystyczno-hotelarską. Grupę docelową stanowią m.in.: barmani, kelnerzy, recepcjoniści pokojowe i inni.

Kontakt w sprawie szkolenia:

Tel. (63) 245-88-00 w. 19
e-mail: szkolenia@kig.konin.pl

Organizator zapewnia bezpłatnie materiały szkoleniowe oraz wyżywienie podczas szkolenia.


Program szkolenia:

Zdefiniowanie klienta.
Podstawowe zachowania klientów.
Umiejętne radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywanie problemów klientów
Metody odnoszenia się do klienta
Kierowanie rozmową
Postępowanie z niezadowolonymi klientami
Skargi reklamacje
Środki komunikowania się, aktywnego słuchanie
Określenie potrzeb klienta na podstawie rozmowy
Działania zabronione w kontaktach z klientami
Różnice międzykulturowe
Podsumowanie - dyskusja moderowana
 
Część praktyczna obejmuje:
Powitanie gości
Przyjmowanie rezerwacji - zamówienia
Trudny klient jak się zachować, jak wpływać na zachowanie gościa i rozwiązania trudnej sytuacji
Opieka nad stałym klientem
Prawidłowe rozliczenie się z konsumentem
Pożegnanie gościa
Podsumowanie - dyskusja moderowana

HerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerbHerb
Realizacja LM Internet
projekt graficzny Artilon